top of page
_edited.jpg

Iedereen loopt weleens vast in het leven. Je voelt stress, onrust, emoties of lichamelijke klachten, blijft in dezelfde patronen terecht komen of bent het contact met jezelf een beetje kwijt.
Het kan dan fijn zijn als iemand een stukje met je meeloopt, je helpt voelen en weer thuiskomen bij jezelf.

Ik begeleid ik je op een zachte, intuïtieve én diepgaande manier bij persoonlijke groei, heling en bewustwording. We werken vanuit de verbinding tussen lichaam, geest en ziel, zodat we niet blijven praten over klachten en blijven hangen in verhalen, maar echt de kern aanraken.

 

Holistische sessies

Terug naar jezelf, jouw kracht en eigen-wijsheid

Bij holistische sessies kijken we niet alleen naar de klacht, maar naar jou als geheel. Lichaam, gevoel, gedachten, energie en het systeem waarin je bent opgegroeid zijn met elkaar verbonden. Samen onderzoeken we waar jouw klacht vandaan komt en wat jij nodig hebt om weer in beweging te komen.

Ik werk intuïtief en stem iedere sessie volledig af op jou. Daarbij combineer ik reguliere en complementaire therapievormen, zodat precies datgene ingezet wordt wat op dat moment passend is.

Veel klachten en blokkades vinden hun oorsprong in onverwerkte emoties en (intergenerationeel) trauma. Om hiermee om te gaan ontwikkelen we vaak overlevingsmechanismen, patronen en overtuigingen die ons uiteindelijk juist verder van onszelf afbrengen. In de sessies leer je deze herkennen, doorvoelen en loslaten, zodat je weer in verbinding komt met wie je werkelijk bent.

Methodes die ik inzet

  • Coaching en gesprekstherapie 

  • Lichaamsgericht werken en gronden

  • Innerlijk kind werk 

  • Voice dialoque

  • Systemisch werk en opstellingen

  • Healing en energiewerk

  • Reiki

  • NEI

  • Meditatie en visualisatie

Een holistische sessie kan je helpen om:

  • meer bewustzijn en inzicht te krijgen

  • weer contact te maken met je lichaam en gevoel

  • van je hoofd naar je lijf en hart 

  • oude patronen en overtuigingen te doorbreken

  • emoties en trauma te verwerken of integreren

  • meer rust, energie en balans te ervaren

  • steviger in jezelf te staan

  • weer thuis te komen bij jezelf​​


Veelvoorkomende hulpvragen waarmee ik werk:

  • Jezelf kwijt zijn of weinig contact met je gevoel

  • Emotionele blokkades en (intergenerationeel) trauma

  • Terugkerende patronen

  • Stress, burn-out of depressieve gevoelens

  • Angst- en paniekaanvallen

  • Relatie- of familieproblemen

  • Onveilige hechting, moeder- of vaderwond

  • Hoogsensitiviteit (HSP) uit balans

  • Opvoedingsvragen of behoefte aan emotionele steun

  • Stress en lichamelijke klachten

  • Verlangen naar meer rust, verbinding en richting

  • Alternatief of aanvulling op reguliere psychische hulp  

Staat jouw hulpvraag er niet tussen? Neem gerust contact met me op om te overleggen.

Mijn werkwijze:

Ik werk met volwassenen, jongeren, kinderen en hun ouders. 
Iedere sessie is uniek en afgestemd op jou. We werken vanuit vertrouwen en veiligheid, met diepgang én lichtheid, in jouw tempo.


Sessies zijn mogelijk:

- Live in de praktijk
- Online via Google Meet (geen installatie nodig)

- Healing op afstand (met foto)


Specialisatie: hoogsensitiviteit (HSP), nieuwetijdskinderen en autisme (ASS)
-Maak van je gevoeligheid je kracht-

 

Ben jij (of je kind) HSP, ASS, snel overprikkeld of uit balans? In mijn coaching leer je jezelf beter begrijpen, je grenzen voelen en bewaken, en omgaan met alles wat je waarneemt en voelt.

Door gesprekken en praktische oefeningen krijg je tools voor energiebeheer, rust in je hoofd en balans in je leven. Je leert je gevoeligheid niet langer als last te zien, maar als waardevolle kwaliteit.

Voor kinderen, jongeren én volwassenen.

Wat je leert:

  • Je gevoeligheid begrijpen en accepteren

  • Gronden en bij jezelf blijven

  • Omgaan met prikkels en alles wat je voelt

  • Onderscheid maken tussen jouw energie en die van anderen

  • Grenzen voelen en aangeven

  • Vertrouwen op je intuïtie en deze inzetten als kracht

  • Oude pijn, angsten en blokkades transformeren

  • Leven vanuit rust, vertrouwen en je ware zelf

 

 

Holistische begeleiding voor kinderen & jongeren 

 

Wanneer een kind vastloopt, raakt dat het hele gezin. In deze begeleiding werk ik met zowel het kind als de ouder(s). We kijken samen naar wat er speelt bij het kind én wat er in het systeem meespeelt.

Ik help je kind weer in contact te komen met zijn of haar gevoel en geef praktische handvatten voor het omgaan met emoties, prikkels en gedrag. Daarnaast onderzoeken we wat het kind spiegelt richting de ouder(s).

Voor kinderen met o.a. HSP, ADHD, ASS, angst, onzekerheid, heftige emoties of (over)gevoeligheid.

Werkwijze:

  • Intake met ouder(s)

  • Daarna afwisselend werken met kind en ouder(s), in overleg​​​


healing

​​​Balans in energie, lichaam, geest & ziel

Healing werkt op energetisch niveau en ondersteunt het zelfhelend vermogen van het lichaam.

Stress, trauma en onverwerkte emoties kunnen de energiestroom blokkeren en zich uiten in fysieke, mentale of emotionele klachten.

Een healing behandeling helpt deze blokkades zacht los te laten en brengt je systeem terug in balans.

Bij een healing werk ik met een combi van Reiki, Magnetiseren, Sjamanistische healing, regressie, NEI, innerlijk kind- en systemisch werk. 

Wat een healing kan brengen:

  • Meer rust en ontspanning

  • Energie die weer gaat stromen

  • Minder stress, spanning en overprikkeling

  • Dieper contact met je lichaam en gevoel

  • Ondersteuning bij rouw, angst, trauma en herstel

  • Loslaten van patronen en klachten
     

Healing kan op zichzelf staan of een waardevolle aanvulling zijn op reguliere zorg.



losse behandelingen:

Naast de holistische sessies kun je ook kiezen voor een losse behandeling wanneer je bewust voor een specifieke methode kiest of hier al ervaring mee hebt.


REIKI

Breng lichaam en geest weer in balans

Reiki is een zachte, energetische behandeling die diepe ontspanning bevordert en het natuurlijke zelfherstellend vermogen van het lichaam ondersteunt. Door de energie weer vrij te laten stromen, kunnen spanning en blokkades geleidelijk loslaten en ontstaat er meer rust, balans en ruimte.

Een Reiki-behandeling is geschikt wanneer je behoefte hebt aan ontspanning, herstel, meer energie of een moment van aandacht voor jezelf.

 

NEI

Inzicht in de emotionele oorzaak van klachten
NEI (Neuro Emotionele Integratie) is een fijne zachte en effectieve methode die helpt om onbewuste emoties, overtuigingen en blokkades op te sporen én los te laten.

Het werkt met het onderbewuste, het zenuwstelsel, het celgeheugen en het energetisch testen met een biosensor om precies te vinden waar jouw systeem vastloopt, zonder dat je alles hoeft te herbeleven of uit te leggen. Jouw lichaam en onbewuste geeft aan waar het vastzit.

 

Helpt o.a. bij stress, angst, fysieke klachten, hardnekkige patronen, gevoelens die je niet kunt plaatsen en innerlijke onrust.
Het resultaat: innerlijke rust, helderheid, emotionele balans, stroming in je leven en ruimte om keuzes te maken die echt bij jou passen. 

 

Afstand behandelingen:
 

Energie werkt net zo goed op afstand als Live. Woon je te ver weg of kun je om een andere reden niet naar de praktijk komen; dan is een sessie op afstand ideaal.


 

healing & Reading op afstand
 

Energetische ondersteuning vanuit jouw eigen vertrouwde omgeving.
Een healing en reading kan ook op afstand. Deze sessie is gericht op jouw energetische systeem en geeft een fijn moment van bewuste afstemming, rust en reset. 

Ik stem af op jouw energiesysteem; aura, chakra’s en meridianen, en ondersteun je in het vinden van meer gronding, rust en balans. Je energie wordt gezuiverd en opnieuw uitgelijnd, zodat de levensenergie weer vrijer kan stromen. Daarnaast kijk ik wat ik voor je doorkrijg. 

Aansluitend ontvang je een intuïtieve kaartreading met een persoonlijke boodschap.

Reiki & NEI op afstand

Tijdens deze sessie op afstand stem ik af op jouw energiesysteem. 

Met behulp van een biosensor onderzoek ik waar jouw energie uit balans is en welke onderliggende emotionele blokkades aandacht vragen. Vervolgens zet ik Reiki en NEI in om jouw systeem energetisch te ondersteunen en weer meer balans te brengen.

 

Praktisch bij sessies op afstand:

 

  • Boek je sessie via de online agenda of neem contact op via mail of WhatsApp (06-11921128)

  • Stuur vooraf een recente foto en beschrijf kort je hulpvraag of klacht.

  • Tijdens de sessie hoef je alleen een rustige plek op te zoeken waar je ongestoord kunt ontspannen.

  • Na afloop ontvang je een persoonlijke terugkoppeling. Uiteraard is er ruimte om hierover nog vragen te stellen.

De behandeling kan nog enkele dagen tot weken doorwerken. Je kunt je tijdelijk wat vermoeider voelen of merken dat emoties of lichamelijke reacties zich aandienen. Dat is een normale reactie wanneer je systeem weer in beweging komt. Gun jezelf voldoende rust, drink extra water en luister naar wat je lichaam nodig heeft.

Voor kinderen is toestemming van een ouder of verzorger vereist.

​​

Referenties

  • "Mijn eerste ontmoeting bij Anne voelde meteen bijzonder. Ik werd op een fijne en veilige manier begeleid in een wereld van mijn onderbewustzijn waar ik zelf maar weinig zicht op had. Anne helpt je oude systemen en patronen te herkennen waar je je vaak niet eens bewust van bent, maar die je onbewust al jarenlang, soms zelfs generaties lang al met je meedraagt. Door mijn behandelingen bij Anne heb ik geleerd op een andere manier naar mezelf en de wereld om mij heen te kijken. Ik kon eindelijk weer thuiskomen bij mijn innerlijke kind, iets wat me jarenlang niet was gelukt. Ik werd me bewuster van mijn energie en leerde beter voor mezelf zorgen, in plaats van steeds opnieuw over mijn grenzen heen te gaan. Het loslaten van oude patronen en het geven van een plek aan wat er was, heeft me veel rust en stabiliteit gebracht. Ik voel me vrijer, meer in balans en sta steviger in het leven. Ik ben Anne enorm dankbaar voor haar liefdevolle begeleiding, haar warme aanwezigheid en de waardevolle inzichten die zij mij heeft gegeven. "

  • "Ik heb bij Anne een aantal coaching en healing sessies gevolgd. Ze heeft me op een hele fijne en prettige manier geholpen met mijn hooggevoeligheid. Ik heb Anne ervaren als een heel fijn, lief en zorgzaam persoon die mij de juiste aandacht en middelen heeft gegeven om verder te komen daar waar ik vast liep. Ze heeft me geholpen te zijn wie ik ben! Ik ben haar enorm dankbaar!"
     

  • HSP Coaching: "Ik heb veel aan onze sessies gehad! De meditatie, waarin we terug zijn gegaan naar mijn innerlijk kind, heeft veel met me gedaan. Met het fijne, warme gevoel van geaard te zijn en gedragen te worden door Moeder Aarde. Ik voel me nu meer verbonden. Het geeft me vertrouwen en bestaansrecht. Ik heb duidelijk iets mogen en kunnen transformeren en voel me daardoor minder beladen en krijg dit ook van anderen terug. Ze kunnen letterlijk zien wat ik uitstraal. Ik heb het gevoel dat ik meer aankan en meer op mezelf mag en kan vertrouwen, wat me meer innerlijke rust geeft. Maar ook merk ik dat ik vrijer ben gaan spreken en mezelf meer durf te laten zien, mijn authentieke zelf. Kortom; er is een hoop gebeurd, en er gebeurd nogsteeds een hoop. Ik ben heel blij dat je me verder hebt kunnen helpen en het passende puzzelstukje bent geweest wat ik nodig had. Ik ga in alle rust verder met mijn ding doen en ga na de zomer starten met mijn eigen praktijk!" 
     

  • "2 Behandelingen van Anne ontvangen en ik voel me een ander mens! Dank, Dank, Dank!! Je voelde me haarscherp aan en ook al was ik zo zenuwachtig, je stelde me gelijk op me gemak en ik kon zijn wie ik werkelijk ben."
     

  • "De eerste keer dat ik bij Anne kwam voelde als thuiskomen. Anne is een puur en prachtig mens en weet door haar gevoeligheid de juiste snaar te raken en je tools te geven zelf aan de slag te gaan en sterker te worden. Zij laat zien dat kwetsbaarheid en handelen vanuit liefde ontzettend belangrijk en onmisbaar zijn om de wereld positief te veranderen."
     

  • "Ik was opzoek naar iemand die me kon helpen mezelf weer te laten zijn me weer gelukkig voelen en me emoties weer terug te krijgen.
    Voelde me gelijk op me gemak bij anne en in de fijne ruimte.
    De behandeling heeft me gelijk geholpen. Ik ben 2x geweest en heb oefeningen mee gekregen waar ik voor m'n hele leven wat aan heb. Ben heel dankbaar. Zit weer heerlijk in m'n vel, weet wat de oorzaak was en door de oefeningen die ik heb geleerd zal ik niet meer mezelf kwijt raken."

     

  • "Ik wilde je nog eens bedanken voor alles wat je voor me gedaan hebt. 
    Je hebt zo'n impact op mijn leven gehad, op mijn Zijn. Door jou hulp/coaching heb ik inmiddels zoveel kunnen begrijpen en accepteren over mezelf, maar ook heb ik heel veel kunnen veranderen aan dingen waar ik niet blij mee was in mn leven. Door deze veranderingen stond ik weer open voor andere mensen, emoties, liefde en zijn er dingen op mijn pad gekomen die ik echt nodig had. Ik had toen niet voor mogelijk gehouden dat dit allermaal zou gebeuren in mijn leven. 
    Echt superbedankt uit de grond van mijn hart! Je bent echt een super levenscoach!"

     

  • "Anne is een bijzonder mooi mens die ervoor gezorgd heeft dat ik weer in mezelf ben gaan geloven. Ze heeft me met haar luisterend oor en wijze woorden weer op weg geholpen uit mijn burnout. Daarbij maakt ze gebruik van haar gave om mij de energie te geven die ik nodig heb om de dagen door te komen. Aan het einde van de behandeling voelde ik me lichter, rustiger en vol energie."
     

  • "Al een tijdje loop ik vast in het dagelijks leven met mijn hoogsensitiviteit, en dan met name op mijn werk. Bij mijn bedrijfsmaatschappelijkwerker kwam ik niet tot mijn recht. Op internet kwam mijn vriend de website van Anne tegen. Meteen kreeg ik bij Anne het gevoel dat ik begrepen werd en zij niet zal oordelen. Ze begeleidt en coacht mij nu, met als doel omgaan met mijn hooggevoeligheid, meer zelfvertrouwen krijgen en weer terug naar mijn basischakra keren. En hierdoor minder naar de buitenwereld gericht zijn. Ik heb nu 3 sessies met Anne gehad en deze zijn altijd heel fijn positief en liedevol. Ze geeft mij goeie tips mee en ik kan ook alles bij haar kwijt. Ik ben erg blij dat zij mij hierin coacht!"

  • "Ik kwam bij Anne voor een afstandshealing in verband met een familiestuk welke zich al 30 jaar afspeelde. Ik heb tijdens de healing zo diep gehuild. Iets wat al zo lang vastzat mocht er nu eindelijk uit. Hierna werd ik een stuk rustiger. De dagen erna merkte ik al verschil in hoe ik me voelde; lichter, vrijer en wijzer. Ik weet zeker dat dit komt door de healing. Dank je wel Anne. Heel bijzonder jouw mooie werk. Lieve groet Iris."

  • "Mijn eerste ervaring met ‘healing op afstand’ omdat ik helaas te ver af woon, met Anne was heel positief. Ze heeft me een groot inzicht in mezelf gegeven, mijn energie weer in balans gebracht en heel duidelijk aangegeven wat er verkeerd liep en waar ik nog aan mag werken. Met enkel mijn naam en geboortedatum en een foto als info ging ze aan de slag en haar analyse van de healing was volledig correct. Niet 1 werkpunt heeft ze overgeslagen. Zeer betrouwbare en vriendelijke dame, zeer vlotte communicatie. Ik keer zeker nog terug."

  • "Lieve Anne, dankjewel voor de healing die je mij hebt gegeven!
    Ik vond het erg mooi, ook de terugkoppeling die je na de healing geeft heb ik erg veel aan, veel dingen vallen op hun plek. Ik wens je heel veel plezier & liefde toe met je praktijk, dat je maar heel veel andere mensen blij mag maken met het engelenwerk wat je doet!"
     

  • "Mijn healing bij Anne was heftig maar helend. Ik had het bij geen ander willen ervaren, zo lief en empatisch als zij is. In alles was te merken dat Anne dit met zoveel liefde doet dat je je vanzelf overgeeft aan haar kracht. Dankjewel Anne!"
     

  • "Gisteren heb ik een hele bijzondere healing van je mogen ontvangen, ik heb nog nooit iets met alternatieve geneeswijzen gedaan dus dit was m’n eerste ervaring en wat een ervaring! Anne is geweldig en heeft een hele fijne praktijkruimte. Ze heeft me een hoop laten voelen en inzien, door de dingen die ze me vertelde vielen er een hoop puzzelstukjes op z’n plek, het voelde als thuiskomen. Nogmaals dank Anne! Je bent geweldig, we gaan elkaar vast nog zien!"
     

  • "Heb nu twee healings bij jou gehad en voelde mij toen erg goed daardoor.
    Anne straalt heel veel rust uit en waar zij haar handen oplegt wordt het gewoon warm.
    Een heel bijzondere ervaring, vond ik. Zelf had ik toen nogal veel last van onrustige benen.
    Bij de eerste healing zei Anne al dat ik van die zware benen had. Ik vond dat zo frappant.
    Nu is het gelukkig al weer een stuk minder, heb er ook het volste vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen."

bottom of page